ای کاش...........


من وخدا


سلام دوستاي خوب ومهربون خودم لطفا جاخالي رو پر كنيد

اي كاش............وجود نداشت

منتظر نظراتتونم



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت23:23---15 شهريور 1391
کاش درخت سیبی وجود نداشت که سرنوشت ما ادم هارو تا این حد تغییر بده

Android
ساعت12:09---7 آذر 1390
اي كاش منيت من وجود نداشت.اون موقع ديكه هيج فاصله. اي بين من وخداي من وجود نداشت.يج فراموشي وهيج بي خدايي...

سرخوش
ساعت21:00---25 آبان 1390
کاش غم وغصه وجود نداشت..........
سلام گلم حالا واسه چی این سوالو پرسیدی؟مسابقس؟
جایزم داره؟


زهرا
ساعت13:31---11 آبان 1390
سلام نسیبه جونم.ببخشی دیر شد این چن روز نتمون قطع بود.من هیچوقت تو رو فراموش نمیکنم..
ای کاش دورویی و حسادت وجود نداشت...


لحظه های ارام
ساعت1:01---11 آبان 1390

"ای کاش" دو بال برای پرواز داشتم ...مانند فرشته ها..."ای کاش "زمین برایم کوچک بود تا دراسمان جای داشتم...


علی
ساعت1:20---10 آبان 1390
سلام آبجی جونم
خوبی؟
بد قول شدیا مگه نگفته بودی ایندفعه لپ تابتو میبری زود زود سر میزنی
ببین من کی وقت کردم بهت سر بزنم ساعت 1:15 دقیقه شب هستش خوب چیکار کنم وقت کم میارم ولی بد قول نیستم پیشم بیا نسیبه جان،خوشحال میشم. ای کاش وبلاگ آبجیم وجود نداشت و دو تایی تو یه وبلاگ کار میکردیم
ولی نه جدا از شوخی ای کاش فاصله ای بین ما و خدا وجود نداشت،البته الانشم وجود نداره هاااا،ما خودمون فاصله میندازیم وگرنه خدا از رگ گردن هم به ما نزدیک تره،اینو من نمیگمااا،خودِ خدا جون میگه


بشار
ساعت9:07---9 آبان 1390
امروز نشستم

با ده انگشت عقلم

میزان درد تو را محاسبه کنم

پس اندیشیدم !!!

تو درد ها را

از گوشه ی تاریک ترین دریا ها

تا اوج روشن ترین ستاره ها

در هر لحظه می خوانی ...

اما ...

اما نازکترین قلب دنیا را در سینه پنهان کرده ای

هر چه کوشیدم نفهمیدم

این درد و این سینه

ضرب در هم چه میشود

اما به عمق خجالت خود پی بردم

که چه قدر تا کنون

این نازک را شکسته ام ...

چه قدر و چه قدر ...



پرنیان
ساعت20:57---8 آبان 1390
ای کاش متلک وجود نداشت.

ماماني
ساعت19:24---8 آبان 1390
slm mahtiti fadat besham ba veblaget azizam doset daram booooooooooooooooooooooooooooos

بشار
ساعت12:06---8 آبان 1390

سکوت نیمه شب مرا به فکر کردن وا میدارد .
بی خوابی و نیاز به شنیدن صدایت،
اما افسوس که نمیتوانم صدای شیرین و دلنوازت را بشنوم ...
چقدر سکوت شب بد است ...
از تاریکی بیزارم و از تنهایی هم ...
ای کاش تو در کنارم بودی، چه آرزوی محالی !
دلم میخواهد وقتی چشمانم را میبندم، فقط خواب تو را ببینم .
آرزوی همیشگی من !
اما تو آنقدر نامهربانی که حتی در خواب هم به سراغم نمی آیی !
من از شب شاکیم ای یار ...


آدم زمینی
ساعت14:12---7 آبان 1390
سلام عزیز
خیلی فکر کردم که بجای نقطه چین چه کلمه ای میشه گذاشت اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که هیچ قطعه ای از این پازلی رو که خدا چیده نمیشه برداشت . هرچی رو برداری پازل ناقص میشه . بدی ها و ناملایمات هم همونقدر لازمند که خوبی ها . اصلاً دنیا محل جمع اضداده . تا بد نباشه خوب مفهوم نداره .
ضمناً یه آسمون آبی پر از ابر سفید برات گذاشتم امیدوارم خوشت بیاد


بشار
ساعت13:42---7 آبان 1390

ای کاش " ای کاش ها " وجود نداشت ...

ای کاش " منفیات و بدی ها " وجود نداشت ...

ای کاش " جدایی ها و فاصله ها و انتظار ها " وجود نداشت ...

ای کاش " دشمنی ها و نفاق و نفرت ها " وجود نداشت ...

و .....


روزی روزگاری انسانیت
ساعت22:01---6 آبان 1390
ای کاش "نامرد" وجود نداشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 6 آبان 1390برچسب:,| 17:16 | نسیبه |